Sunday 26 November 2017

No Bs Forex Trading


av admin 22. mai 2012. Ja, det har vært en løs uke for My Simple Forex Trading System. Og jeg er ikke alene. Fra det jeg kan se på fora, har blogger og eToro kommentarer siste to uker vært veldig sakte for de fleste handelsmenn Og ikke rart at jeg antar at ingen forventet at EUR USD skulle gå ned med en så dramatisk hastighet. God nyhet er at jeg allerede kan se handelsresultater forbedring denne uken Og igjen, jeg vil gjenta meg selv, det handler om langsiktig fortjeneste her Ja , Mai 2012 vil ikke være min rekord fortjeneste måned langt fra det, men det skal fortsatt generere en beskjeden, få utbytte i slutten av denne perioden. Du kan sjekke ut flere detaljer på mine tidligere handelsresultater her. by admin 17. mai 2012. Venner, slektninger og til og med totalt fremmede, spør meg ofte om veiledning om hvordan du handler Forex for nybegynnere fordi de finner Forex trading forvirrende. Jeg klandrer dem ikke. Jeg mener at du egentlig ikke kjøper eller selger noe fysisk. I stedet kjøper og selger du penger Ja, penger Og du bruker penger til å kjøpe eller selge penger. Forvirrende Vel, det høres vanskeligere enn det egentlig er Forex trading kjøper valutaen til ett land ved å selge valutaen til en annen Med andre ord handler du bare en valuta for en annen til en gitt sats. Handel skjer i par. For eksempel, USA Dollar og Euro, eller kanadiske dollar for Storbritannia Pound. Det er faktisk veldig enkelt å handle valutaer, slik at de av dere som ønsker å vite hvordan å handle Forex for nybegynnere, bør ikke skremmes. Med online meglere som eToro, kan du forkorte din læring kurve med sine daglige tips, opplæringsprogrammer og praksiskontoer som du kan bruke til å finpusse dine ferdigheter før du dykker inn i den virkelige tingen. Det vil til og med tillate deg å bare kopiere hva de beste handlerne gjør. Men jeg vil diskutere flere av det senere. Du kan kanskje spør, med en gjennomsnittlig daglig omsetning på 4 billioner dollar, en figur som dverger den på New York Stock Exchange, kan prishandlingen av Forex trading være vill. Du trenger ikke bekymre deg fordi likviditeten til Forex-markedet er extremel y høy På grunn av dette litt for de som ønsker å vite hvordan man handler Forex for nybegynnere, bestemmer likviditeten for seg at valutakursene kan variere i en gitt periode. Ekstrem likviditet, som for Forex-markedet, betyr at handel Volumene kan være enorme med minimal effekt på prishandlingen. Markedet er åpent 24 timer i døgnet, fra det åpnes mandag morgen til klokkeslettet det lukkes fredag ​​ettermiddag tirsdager og onsdager er vanligvis de travleste dagene, med fredager er det Sakte Tips til de som lærer å handle Forex for nybegynnere, legg merke til tidspunktet da de tre hovedmarkedene er åpne, noe som betyr at handelstiderne i New York, London og Tokyo Trading er hektiske, spesielt i overlappende tider på disse markedene, klikk for å fortsette. av admin den 9. mai 2012.Novices i Forex trading kan falle i fellen av å ligne et automatisk Forex trading system med Forex roboter Tross alt, knytter vi ofte roboter med automatiserte ting, men gjorde yo du vet at automatisk ikke alltid betyr at du trenger å bruke roboter La meg forklare hvordan en Forex robot er bare en type automatisk Forex trading system, og det er ikke det beste alternativet. Hva er en Forex robot? Først la meg gi deg en bakgrunn på hva en Forex robot er En Forex robot, også kalt en ekspertrådgiver, er en programvare som er programmert til automatisk å åpne og lukke handler i Forex markedet. Handelsstrategien er allerede kodet ved hjelp av Metaquotes Language MQL. Hva skjer her er en handelsmann vil feste sin robot til sitt valgte valutakart og det vil åpne en handel når vilkårene som er angitt i strategien vises på diagrammet. Trader må aktivere Forex roboten på diagrammet for å gjøre den aktiv og for å gjøre det mulig å plassere handler automatisk. Types of Forex Robots.1 Fully-automated Dette automatiske Forex trading systemet har innebygde handelsalgoritmer som leder roboten til å oppdage handelssignaler i markedet og automatisk utføre handler. Trader kan justere ris k-eksponering og robotinnstillinger, men handelsvalgene og de faktiske henrettelsene blir tatt vare på av Forex roboten.2 Semi-automatisert eller signalbasert Denne roboten er programmert med kompliserte innganger og mønstre som leder roboten til å oppdage mulig lønnsomme markedsmuligheter når det s er vanskelig for handelsmannen å identifisere dem Når muligheten er identifisert, vil Forex roboten kaste opp et handelssignal og la beslutningen om endelig utførelse til handelsmannen klikke for å fortsette. av admin den 7. mai 2012. Her er resultatene for Min forrige uke s handelsaktivitet. Små, men fortsatt en positiv gevinst Det er alt vi trenger her Husk at det handler om en langsiktig lønnsomhet, sammensettende effekt og akkumulert fortjeneste. Ikke glem risikoer som vanligvis er knyttet til Forex trading. Jeg har ikke sett en single losing month for mitt system, men jeg gjør i gjennomsnitt 10 Månedlig fortjeneste fra banken min Hvor ellers har du sett en så utrolig avkastning og alt dette takket være eToro og Open Book. Jeg har også mottatt noen interessante e-poster fra leserne mine og en av dem jeg vil dele med deg i dag som sjansene er, mange av dere prøver å komme opp med alternativ handelsprosessprosess. Her er spørsmålet Greg sendt til meg. Hva synes du om denne strategien Takk for at du skriver inn som jeg lærer. Kopier de 10 beste handelsmenn i løpet av 6 måneders periode for prosentøkning. Sørg for å kopiere de ti beste handelsmenn hver uke. Så hver uke ville jeg bytte om 10-rangerte trader droppet til 11. og Den 11. gikk for å si 8. Jeg ville bytte i 8. rang for 11. plass. På lang sikt ville du ikke ha et ganske søtt gjennomsnittlig klikk for å fortsette. Vet du hvor fort du kan tape 1000 i Forex Market I en spørsmål om sekunder. Vet du hvor mye det koster å lære en ikke-BS praktisk tilnærming til vellykket handel med Forex Only 297. Du ser hvor jeg går med dette For kun 297 kan du lære praktiske handelsstrategier for å hjelpe deg med å lykkes karriere i Forex trading Med over 9 timer utdannings matte ærlig, det spiller ingen rolle om du er nybegynner eller erfaren handelsmann, en daghandler, svingestedshandler eller en langsiktig handelsmann. Denne workshopen vil være til nytte for alle typer handelsmenn i alle Forex-markeder. Informasjonen i de to første seksjonene alene er verdt tusenvis av dollar mye mindre hele 9 timers verksted for bare 297.Seksjon 1 hjelper deg med å finne ut hvilken type handelsmann du er som hjelper deg med å bestemme risikotærskelen din og hvilke typer handeloppsett du bør ta. Seksjon 2 lærer det vesentlige ingredienser for vellykket handel, inkludert en omfattende pengehåndteringsstrategi. Viktig informasjon for nye og erfarne forhandlere. Følgende avsnitt er omfattende byggeklosser som lærer over ti objektive handelsstrategier med ikke bare logiske steder å gå inn i bransjer i retning av fart, men også logiske steder for beskyttende stopp-tap for å kontrollere tap, samt avslutte strategier for å maksimere profitt. Bare noen få ting du vil lære i workshopen. Trend og c Ountertrend korreksjonskarakteristikker. Fibonacci pris og tidsmål. Tradering flere units. Trading i retning av høyere grad tidsramme trend. See nedenfor for hele innhold. Seksjon 1 Slik bruker du denne Workshop og hvilken type Trader er You. Section 2 Money Ledelse og andre viktige handelsbestanddeler Seksjon 3 Elementene bak vår handelsanalyse og strategier. Seksjon 4 Grunnleggende inngangs - og avslutningsstrategier. Seksjon 5 En introduksjon til korrigeringer Seksjon 6 Handel slutten av korrigeringer Seksjon 7 ABCDE Korrigeringshandelsstrategier og legge til høyere tid Rammeavsnitt 8 Flere enheter og avslutte strategier for korrigeringer Seksjon 9 Handel med fembølgemønstre Seksjon 10 Flere enhetens avslutningsstrategier for fembølgemønstre Seksjon 11 Wrap Up - Flere handelseksempler som setter sammen det vi har lært. Seksjon 1 Intro Seksjon 2 240M Tidsramme § 3 Mer om oscillatorer. Seksjon 4 Nye handelsstrategier inkludert MCECs handelsstrategi Seksjon 5 Slå opp med Mor e Eksempler. Legg til en eller begge NoBSFX-rapportene til NoBSFX Workshop for en dyp rabatt. Netto trend eller daglig rapport og verksted. I det minste 319 for 1. måned etterfulgt av 49 måneder. Kvartals 349 for 1. kvartal etterfulgt av 119 kvartal. Monthly 329 for 1. måned etterfulgt av 69 måned. Kvartalsvis 369 for 1. kvartal etterfulgt av 149 kvartal. NoBSFX Workshop og enhver pakke som inkluderer NoBSFX Workshop har ubegrenset online tilgang til verkstedet for kjøperen. Klikk nedenfor for informasjon om Den andre NoBSFX Reports. Johnson s kurset er akkurat hva tittelen beskriver En no BS, praktisk tilnærming til ekte verden Forex trading strategier og trade management Hele kurset koster ikke mer enn noen få pips, så du har ingen grunn til ikke å sjekke det ut. Robert Miner Dynamic Traders Group, Inc. Jaime ble trent av min mentor Robert Miner Hans nye NoBSFX Workshop er et must for alle som er interessert i å lære en praktisk tilnærming til handel med FOREX-markedene ved hjelp av Fibonacci og momentum stra tegnes. Carolyn Boroden. Jaime Johnson s nye NoBSFX Workshop er helt utmerket. Det er komplett trading plan. Det er ingenting for deg å legge til. Det har en unik pengehåndteringsplan som vil gjøre din handel konsekvent lønnsom. Det eneste du har igjen er å bestemme hva type handelsmann du er type 1 eller type 2 alt annet følger den beslutningen jeg kan anbefale denne verksted uten forbehold Det er ingen BS i det nei 20 hemmeligheter til å tjene millioner i Forex-tull Det er ærlig og grei Det er nøklene til banken. Robert Lieber Ph D San ​​Diego, California. Jeg anbefaler Jaime s NOBSFX Trading workshop til en som ønsker å forbedre sitt handelsresultat. Du kan bruke strategiene direkte til en handelssituasjon, eller du kan kombinere dem med din handelsstil. Hvis du er ny til Forex eller handel generelt, vil verkstedet hjelpe deg med å utvikle en handelsplan, inkludert pengerhåndteringsteknikker for å bevare kapital - og kontrollrisiko. Julio Valencia, MBA. Jeg vil gjerne si at kurset ditt er veldig bra, jeg setter stor pris på din tilnærming til markedsanalyse veldig praktisk og klar med fokus på hovedmarkedets atferd uten å miste ditt sinn og prøver å telle hver eneste sving og syklus. Veldig fin jobb. Augusto Lucarelli, Italy. Johnson s Kurset er bare hva tittelen beskriver En ikke-BS, praktisk tilnærming til virkelige verden Forex trading strategier og trade management Hele kurset koster ikke mer enn noen få pips, så du har ingen grunn til ikke å sjekke det ut. Robert Miner Dynamic Traders Group, Inc. Jaime ble trent av min veileder Robert Miner Hans nye NoBSFX Workshop er et must for alle som er interessert i å lære en praktisk tilnærming til handel med FOREX-markedene ved hjelp av Fibonacci og momentum strategier. Carolyn Boroden. John Johnsons nye NoBSFX Workshop er helt utmerket. fullstendig trading plan Det er ingenting for deg å legge til Det har en unik pengehåndteringsplan som vil gjøre din handel konsekvent lønnsom Det eneste du har igjen er å avkjøle ide hvilken type handelsmann du er type 1 eller type 2 alt annet følger den beslutningen jeg kan anbefale denne verkstedet uten forbehold Det er ingen BS i det nei 20 Hemmeligheter for å tjene millioner i Forex nonsens Det er ærlig og grei Det er nøklene til bank. Robert Lieber Ph D San ​​Diego, California. Jeg anbefaler Jaime s NOBSFX Trading workshop til en som ønsker å forbedre sitt handelsresultat Du kan bruke strategiene direkte til en handelssituasjon, eller du kan kombinere dem med din handelsstil Hvis du er ny til Forex eller handel generelt, vil verkstedet hjelpe deg med å utvikle en handelsplan, inkludert pengerhåndteringsteknikker for å bevare kapital - og kontrollrisiko. Julio Valencia, MBA. Jeg vil gjerne si at kurset ditt er veldig bra, jeg virkelig setter pris på din tilnærming til markedsanalyse veldig praktisk og klar med fokus på hovedmarkedets atferd uten å miste ditt sinn og prøver å telle hver eneste sving og syklus. Veldig fin jobb. Augusto Lucarelli, Italia. Over 9 timer med pedagogisk materiale, spiller det ingen rolle om du er nybegynner eller erfaren handelsmann, en daghandler, svingestedshandler eller en langsiktig handelsmann, denne verkstedet vil være til nytte for alle typer næringsdrivende i hvert Forex-marked. Daglig analyse som gir unik og praktisk multi-time analyse og handel strategier for de fleste av de store FOREX markedene for kortsiktige, swing og posisjon handelsfolk. En all video rapport for de store Forex markedene fokuserer på hva netto trenden vil være i ulike tidsrammer som vil bidra til å sette du i lønnsomme posisjoner i riktig retning. NoBBSFX Trading gir unik analyse og utdanning som vil lære deg logiske og praktiske handelsstrategier fra oppføring, stoppe tapplassering, stoppe tapregulering og avslutte strategier for alle typer handelsmenn og alle tidsrammer. Unik pris, tid og moment strategier - Flere tidsrammer Trade Strategies. - Flere Unit Trade Strategies .- Money Management - Logical Entry og Stop Loss Placemen Strategier - Utgangsstrategier for å maksimere fortjeneste - Handelsstrategier for din spesifikke type handelsmann - Lær å handle med kunnskap og selvtillit. Mens Jaime har fått en grad i biokjemi-cellbiologi, bestemte han seg for å forfølge en karriere i handelsanalyse. Han hadde en mulighet kunne ikke passere opp til å bli opplært av Guru og World Cup of Trading-mester Robert Miner av Dynamic Traders Group Jaime har vært en aktiv FOREX, Stock and ETF Trader siden 2000 og Chief Trade Strategist for Dynamic Traders Group siden 2003 Han har skrevet mange artikler for topphandelsmagasiner og undervisningsmateriale underviser hans analyse - og handelsstrategier han bruker i sine rapporter og i sin egen handel. Last ned hans gratis e-bok. Johnsons kurs er akkurat hva tittelen beskriver. En ikke-BS, praktisk tilnærming til ekte verden Forex handel strategier og handelshåndtering Hele kurset koster ikke mer enn noen få pips, så du har ingen grunn til ikke å sjekke det ut. Robert Miner Dynamic Traders Group, Inc. Jaime wa s trent av min mentor Robert Miner Hans nye NoBSFX Workshop er et must for alle som er interessert i å lære en praktisk tilnærming til handel med FOREX-markedene ved hjelp av Fibonacci - og momentumstrategier. Carolyn Boroden. Jaime Johnson s nye NoBSFX-verksted er helt utmerket. Det er komplett handel plan Det er ingenting for deg å legge til Det har en unik pengehåndteringsplan som vil gjøre din handel konsekvent lønnsom Det eneste du igjen er å bestemme hvilken type handelsmann du er type 1 eller type 2 alt annet følger den beslutningen jeg kan anbefale denne verksted uten forbehold Det er ingen BS i det nei 20 Hemmeligheter for å tjene millioner i Forex nonsens Det er ærlig og grei Det er nøklene til banken. Robert Lieber Ph D San ​​Diego, California. Jeg anbefaler Jaime s NOBSFX Trading workshop til noen en som ønsker å forbedre sitt handelsresultat Du kan bruke strategiene direkte til en handelssituasjon, eller du kan kombinere dem med din handelsstil Hvis du er ny til Fore x eller handel generelt, vil verkstedet hjelpe deg med å utvikle en handelsplan, inkludert pengerhåndteringsteknikker for å bevare kapital - og kontrollrisiko. Julio Valencia, MBA. Jeg vil gjerne si at kurset ditt er veldig godt gjort, jeg setter stor pris på din tilnærming til markedsanalyse veldig praktisk og klar med fokus på hovedmarkedets atferd uten å miste sinnet og prøve å telle hver eneste sving og syklus. Veldig fin jobb. Augusto Lucarelli, Italia. Johnsons kurs er akkurat hva tittelen beskriver. Ingen BS, praktisk tilnærming. til ekte verden Forex trading strategier og handel ledelse Hele kurset koster ikke mer enn noen få pips, så du har ingen grunn til ikke å sjekke det ut. Robert Miner Dynamic Traders Group, Inc. Jaime ble trent av min mentor Robert Miner Hans nye NoBSFX Workshop er et must for alle som er interessert i å lære en praktisk tilnærming til handel med FOREX-markedene ved hjelp av Fibonacci - og momentumstrategier. Carolyn Boroden. John Johnsons nye NoBSFX Workshop er helt utmerket lånt Det er en komplett trading plan Det er ingenting for deg å legge til Det har en unik pengehåndteringsplan som vil gjøre din handel konsekvent lønnsom Det eneste du igjen er å bestemme hvilken type handelsmann du er type 1 eller type 2 alt annet følger den beslutningen jeg kan anbefale denne workshopen uten forbehold Det er ingen BS i det nei 20 hemmeligheter for å tjene millioner i Forex nonsens Det er ærlig og grei Det er nøklene til banken. Robert Lieber Ph D San ​​Diego, California. Jeg anbefaler Jaime s NOBSFX Trading workshop til en som ønsker å forbedre sitt handelsresultat Du kan bruke strategiene direkte til en handelssituasjon, eller du kan kombinere dem med din handelsstil Hvis du er ny for Forex eller handel generelt, vil verkstedet hjelpe deg å utvikle en handelsplan, inkludert penger management teknikker for å bevare kapital og kontroll risiko. Julio Valencia, MBA. I vil gjerne si at kurset ditt er veldig bra gjort, jeg setter stor pris på din tilnærming til marke t-analyse veldig praktisk og klar med fokus på hovedmarkedets atferd uten å miste sinnet, og prøver å telle hver eneste sving og syklus. Veldig hyggelig jobb. Augusto Lucarelli, Italia. Ingen BS Trading. Gjør din handel fornuftig. Håper handelsmannen, håper alt er går bra med din handel og alle andre aspekter av livet ditt. Har du tenkt på en magisk formel som vil hjelpe deg med å handle med konsistente resultater eller et system eller en indikator. Jeg vet at jeg har noen år siden. Og så mye som jeg d liker å tro at det er en magisk formel, indikator eller system, er sannheten at det ikke finnes en Det har aldri vært en, og det blir aldri en. Så enkelt som det. Så vær så snill, slutte å tenke på det. Det handler om tid til å tenke på handel som noe virkelig Noe som vil hjelpe deg med å oppnå ikke bare dine profesjonelle mål fordi det er bare et middel til en slutt, men dine personlige mål spenderer mer tid med familien din, gjør ting du virkelig liker, etc. Trading som gir mening. Så, fro nå vil jeg at du skal tenke på hver handel du skal ta og spørre deg selv om det neste spørsmålet. Jeg tror virkelig at markedet vil gå i den retningen. Hvorfor er det fordi en indikator forteller deg at det kommer til å Det er ikke fordi det er et Fibo retracement nivå. Det er ikke sanselig. Det er fordi katten hoppet to ganger i stedet for en Det er ikke sanselig. Er det fordi markedet faktisk forteller deg at det vil fortsette å handle i den retningen. Nå snakker du. Vet et øyeblikk hvordan vet du at markedet forteller deg det. Jeg trodde du ville spørre det. Og jeg har utarbeidet denne analysen for deg. EVALUERT Analyse. Her er det daglige diagrammet. Det er tydelig går ned. Du ser jeg fortalte deg at det var lett. Ok, det er bra å gå nå. Det er litt vanskelig å avgjøre hva markedet er sannsynlig å gjøre på diagrammet ovenfor. Nå, la meg vise deg det samme diagrammet ved hjelp av en Få enkle verktøy. Nå er det litt lettere, det er ikke det. Siden markedet ble avvist fra motstandsnivået, vet jeg det t er sannsynlig å fortsette sin vei ned. Det er fornuftig gjør det ikke. Dette er hva handel skal være, det er enklere, mer pålitelig, det gjør at du føler deg mer komfortabel og til slutt hjelper den deg med å handle med mer disiplin. Og en gang du handler med disiplin, konsekvente resultater er rundt hjørnet. Nå nå hva jeg mener riktig. Gjør din handel fornuftig. Hva synes du om EURAUD Det er sannsynligvis en av de klareste valutaene par der ute stramt nå. Gi en kommentar. Ærlig Raul, du får meg til å føle meg dum når jeg handler, fordi du får det til å lyde enkelt, jeg har gjort pips på handel, men jeg har også mistet noen veldig dårlige handler. Min største frykt er når jeg kom til jobb hele dagen og jeg satte handelen min om morgenen og når jeg kommer hjem, vinner jeg enten handel eller mister det fordi jeg ikke er hjemme for å se på det, fordi jobben min vant t la meg sjekke telefonen min på jobben, jeg gjorde det bra, men jeg mistet en dårlig handle for to uker siden og gikk aldri tilbake på fxcm siden jeg bare vil få konsistent. Det er nøkkelen til denne forexen kamp Takk for at du deler Raul. Du har rett Dwayne, konsistens er navnet på spillet. Du trenger bare å ha en god strategi og følge den, hvis du ikke kan se diagrammene dine, bruk ventende ordrer og vent og vær sikker på at du følger straten din. dag i dag ut, det er den eneste måten å få konsekvente resultater. Godt flaks Dwayne. Raul, jeg elsker din NO BS-holdning til handel Nå, her er problemet Jeg overvåker bare 10 valutapar Betyr det at jeg må overvåke alle 28 valutapar Jeg synes det er vanskelig å treffe målreturen min på 4. Du trenger ikke å overvåke alle 28 av dem, bare fokusere på de som har en klar tilstand, de 5 som du føler deg mer komfortabel med, bør være nok. Fri utdanning. Det neste amerikanske markedets live webinar er planlagt til å løpe fra 24. april til 5. mai 2017. Hvis du vil bli med, vennligst send meg en epost via kontaktsiden min og gi meg beskjed om at du vil registrere meg, så sender jeg deg en faktura og alle koblingene for å laste ned startbilde på grunn av størrelsen av filene og det faktum at jeg tilbyr rabatter for returkunder fra webinar, så vel som til folk som allerede har kjøpt mellomkurset, er dette den enkleste måten for meg å håndtere bestillingsprosessen. Hvis du planlegger å delta i live-øktene, kan du Registrer deg når som helst og begynn å se startbildevideoene Det tar ganske mange timer å jobbe gjennom alle videoene, så jeg anbefaler å registrere deg minst to uker foran live-sesjonene. Dette gir deg god tid til å se startbildevideoene før live økter begynner Levende økter registreres, slik at du fortsatt kan se dem selv om du ikke kan delta. Denne videoen gir en detaljert oversikt over webinaret. Det forklarer kursets format, viser det forhåndsdefinerte materialet som følger med kurs og viser også en demonstrasjon av hvordan levende økter fungerer Hvis du vurderer å bli med på et webinar, vennligst se denne videoen som den svarer på de fleste vanlige spørsmål.2 Uker av Live Trading Recordings Sett med Startervideoer 1549.Discounted pris for retur webinar kunder 695.Jeg tilbyr både et amerikansk webinar som fokuserer på amerikanske statsobligasjoner og amerikanske aksjeindekser samt et Eurex eneste webinar som fokuserer på Bund, Bobl, Eurostoxx og Dax Det er en side for hver under Webinars-fanen i nettstedmenyen. Hvis du har flere spørsmål om ett av disse kursene, vennligst send meg en mail. Hvis du har kjøpt mellomkurset, blir kjøpet brukt på en hvilken som helst webinarordre. Webinarene er strukturert for å imøtekomme både nye og erfarne handelsmenn og består av to deler. Den første delen er et sett med startvideoer som du mottar før live-sesjonene starter. Disse startbildeene legger grunnlaget og er en viktig del av instruksjonen De dekker nesten alle aspekter av handel for levende Den første gruppen av videoer forklarer alle detaljer om hvordan spillet spilles, så vel som ting som å forstå hvordan man skal vurdere risikoen for å re menighet, bevare bankrollen din, vite når du skal trykke og når du skal kutte på størrelse, spre, forstå kontekst osv. MERK Disse startbildevideoene er ikke videoene fra grunn - og mellomkursene. De er et helt eget sett med videoer. Den neste gruppen av videoer viser ekte handler Jeg dissekerer kirurgisk dem og får så detaljert informasjon som jeg muligens kan få med hensyn til å forklare strategiene jeg bruker pause, start rw ff knappene for å bevege seg gjennom seksjoner og peke ut hvor kjøpere var å treffe tilbud, hvor selgerne slår bud områder med høyt og lavt volum, bud og tilbyr stabling og trekking avhengig av om de var spoofs eller virkelige ordrer osv. Det virkelige trikset er å forstå konteksten rundt hver handel fordi dette er det som hjelper en å få et nøyaktig bilde av scenariet Det handler ikke bare om å forutse retningen. Det handler også om å forutse alle mulige utfall før en selv går inn i en handel. Hva gjør jeg hvis det ikke t umiddelbart bryter Hva gjør jeg hvis det knekker frem og tilbake lengre enn jeg tror det burde Hva er signalene som vil bestemme min avslutningsstrategi Etc Jeg viser vinnere, tapere og brutale handler Å vite hvordan man skal håndtere en handel riktig, er en av de vanskeligste deler av handel, så jeg forklarer hva jeg ser på et øyeblikk til øyeblikk, og hvordan det påvirker min lesing. De siste få videoene bringer alle stykkene av puslespillet sammen, og jeg forklarer hvordan man går om å utvikle en langsiktig vinnende metodikk. Den andre delen av webinaret består av to uker med live trading. Deltakere logger inn i et levende rom hvor de kan se skjermen min og samhandle med meg via direktemeldinger og lyd. Jeg snakker gjennom det jeg ser i prishandlingen, og når jeg bestemmer meg for å starte handel, snakker jeg gjennom hele tankeprosessen bak den. Deltakerne kan stille spørsmål via direktemeldinger hele dagen, og jeg prøver å svare på dem når de kommer til meg. Hvis spørsmålet er kort, kan jeg vanligvis svare på det i det øyeblikket jeg f det krever en mer detaljert forklaring, vil jeg svare på det på slutten av dagen etter at jeg er ferdig med handel. Vi gjør en QA-økt på slutten av hver dag, og jeg forlater ikke før alle spørsmål er besvart. Jeg åpner også rommet for å lydspørsmål på slutten av dagen, så en person med et detaljert spørsmål er ikke pålagt å skrive flere avsnitt i IM-boksen. Livssessene registreres og de fulle, ubebrevne opptakene sendes ut hver kveld. Jeg legger også sammen et handelssammenlegg video for hver dag Etter at jeg avslutter sesjonen, går jeg gjennom dagens sager og dissekerer dem på samme måte som jeg gjør på startbildevideoene. Dette gjør det mulig for meg å bli veldig detaljert og påpeke utskrifter og prishandlinger som en person kan ha savnet i Øyeblikket Disse handlekurvfilmene er også en viktig del av kurset, og gjentatt studie av dem bidrar til å øke læringsprosessen. Oppsamlingsvideoen sendes ut med unedited recording. You kan laste ned alle videoene og lagre dem direkte på datamaskinen din Y du trenger ikke å logge deg på et nettsted for å se dem. Hvis du av en eller annen grunn ikke kan delta i live-øktene, vil du fortsatt kunne se dem etter faktum. NB! Hvis du savner et webinar, har du to alternativer. Du kan enten få startbilde og opptak av det nyeste webinaret, eller du kan få startbildefilene og registrere deg for å delta på neste webinar. For eksempel ble det siste webinaret avsluttet 7. oktober. Hvis du bestemmer deg for å bestille i dag, kan du enten få opptakene fra september Oktober, eller du kan vente og delta på de neste live-sesjonene som vil løpe i februar 2017. Prisene er de samme. Jeg anbefaler opptakene hvis du bare savnet en, men hvis den neste live-økten bare er fire til seks uker unna, anbefaler jeg vanligvis å vente for det. Vi starter live-øktene klokka 08.00 på øst-amerikansk tid. Skattkammeret er åpent klokka 8.20, og det er ofte økonomiske data utgitt klokka 830, så det er godt å være foran skjermen på denne tiden. Sessene går vanligvis inntil kl. 11.00 eller kl. 12.00 Jeg er bare avhengig av handlingen Hver dag er annerledes, så hvis det er opptatt, blir vi senere Hvis ikke, slutter vi tidlig Jeg handler ikke ettermiddager Volatiliteten og volumet har en tendens til å være mye annerledes, og jeg finner at lesene er mindre pålitelige. Jeg prøv å planlegge disse øktene i tider når jeg tror det vil være anstendig handling Jeg unngår overgangsuke, ferie uker, sen sommer osv. Eventuelle tidsperioder som vanligvis ikke bidrar til god handel. Jeg har utviklet kursene mine ved å bruke lærer en mann å fiske i stedet for å gi ham en fiskfilosofi Det er mye å studere Jeg skjønner at noen mennesker føler seg som om dette mye kursmaterialet kan være overveldende. Tricket er å gå i ditt eget tempo og ikke føler at du trenger å skynde deg. Det er ingen fyllmateriale i videoene Hver video tjener en hensikt, og jeg legger dem sammen på en måte som beveger seg fra de grunnleggende kjernebegrepene til avanserte konsepter Ideen er å lære aspirerende handelsfolk hvordan man får en følelse for det store bildet og så viser dem veldig spesifikk pris handling bevegelse som utløser de faktiske oppføringene og utganger En person må forstå sammenhengene i hver situasjon og deretter gjenkjenne hvorfor visse handler har større sannsynlighet for suksess. Jeg er en Jigsaw Trading konverter og jeg anbefaler på det sterkeste å sjekke ut programvaren. plattform jeg bruker under alle webinarer Jeg var på TT s X-trader i årevis, så dette sier noe Jigsaw-plattformen er bare et fantastisk lærings - og læringsverktøy Jeg kan tydelig demonstrere hvordan ordrene flytter markedet, og det er veldig enkelt for deltakere til å identifisere høyvolum og lavvolumområder Jeg tror det hjelper kundene mine til å lære seg mye raskere. Bruk av Jigsaw er ikke nødvendig å lære metodikken, men deltakere ser vanligvis fordelene ved å bruke den innen den første dagen eller to. Når du igjen, hvis du vil å bestille et webinar, vennligst send meg en e-post, og jeg vil sende deg en faktura og nedlastingskoblingene. Det er ingen refusjon for webinarene. Det neste live-amerikanske markedets webinar er planlagt å løpe fra m 24. april til 5. mai 2017 Alle detaljene er tilgjengelige på sidene på nettsidene mine.

No comments:

Post a Comment